دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر ولایتی، قهرمانی ملی پوشان کشتی آزاد را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 02 اسفند 1395 ساعت 05:22

دکتر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلجت نظام و رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی قهرمانی غرورآفرین و افتخارآمیز ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن پیام به این شرح است:

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
با دستور دکتر میرزاده انجام می‌شود استمرار طرح «یاد سبز شهدا » با درختکاری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 01 اسفند 1395 ساعت 08:04

طرح«یاد سبز شهدا» به منظور نگهداری محیط زیست و ارج نهادن به مقام شهدا در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با دستور دکتر میرزاده استمرار می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا در بخشنامه‌ای روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات امنای استانها) واحدهای جامع مستقل، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه را ملزم به انجام این مهم کرد

ادامه مطلب...
 
بيانيه روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در خصوص دعوت دانشگاهيان براي حضور در راهپيمايي 22بهمن PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 11:39

دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي با صدور بیانیه‌ای اساتيد، كاركنان و دانشجويان استان را به راهپیمایی يوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحيم

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب  اسلامي را گرامی می داریم.

اقتدار و سربلندي  انقلاب اسلامی به خواست مردم و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و با فداکاری دوستداران این سرزمین محقق شدو   این میراث ماندگار همچنان با هدایت مقام معظم رهبری با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 12:48
ادامه مطلب...
 
مشاور سازمان سنجش خبر داد؛ آغاز فرصت مجدد برای ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد از اول اسفند PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 10:47

مشاور سازمان سنجش اعلام کرد متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از اول تا سوم اسفند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: «برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۳۸۰ هزار و ۱۲۸ نفر زن و ۳۷۹ هزار و ۵۶۷ نفر مرد و به عبارت دیگر ۵۰.۰۴ درصد زن و ۴۹.۹۶ درصد مرد هستند»

 

ادامه مطلب...
 
بيانيه كانون سياسي- اسلامي اساتيد معرفت دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در خصوص راهپيمايي 22 بهمن PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 10:40

بسم اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴

 

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 10:52
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL