دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پیام تبریک رییس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت گرامیداشت روز معلم PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 ساعت 03:33

بهگزارش روابط عمومي واحد بجنورد، دکتر علي فيروزنيا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت گراميداشت روز معلم طي پيامي اين روز را  به اعضای هیات علمی دانشگاه و معلمان سما تبريك گفت.

 بسمه تعالي

 ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام رفيع معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در پرتو شمع وجود خود، زيباترين جلوه هاي عشق و ايثار را به نمايش گذاشته و به تعليم و تربيت فرزندان اين مرز و بوم همت گماشته اند.

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

حضور اساتید فرهیخته اين دانشگاه در کنار نخبگان و آینده سازان ایران اسلامی نقشی بی بدیل در جهت اعتلای علم و فناوری کشور و تحقق اهداف ایران عزیزمان ایفا خواهد کرد.

اينجانب برخود لازم می دانم در آستانه بزرگداشت مقام والاي استاد و در سال "اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال" فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی شائبه استادان و معلمان فرهیخته و فرهنگ آفرین در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی نموده، اميد است در پرتو عنایات حضرت حق شاهد موفقيت های روز افزون دانشگاه در بخش هاي آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران تحت زعامت و اطاعت از اجرای منویات مقام معظم رهبری باشیم.

  دکتر علي فيروزنيا

                                                                             رئيس واحد بجنورد و

                                                                 دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 ساعت 04:32
 
دکتر نوریان در جلسه با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی: فارغ التحصیلان همه دانشگاه های کشور باید از یک سطح کیفی مطلوب برخوردار باشند / مدیران دانشگاه با همان قوت و قدرت به فعالیت های خود ادامه دهند PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 ساعت 03:53

جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر علی محمد نوریان عصر امروز در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ابتدای این جلسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک فرارسیدن عید مبعث رسول اکرم (ص)، گفت: خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا توفیق خدمت در عرصه علم و دانش را در مجموعه ای که با تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی شکل گرفته و با حمایت های مقام معظم رهبری تداوم یافته، داشته باشم.

 

 

ادامه مطلب...
 
قوامی، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم‌خواهی رسانه‌های تندرو از دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: موفقیت‌های مدیریت دانشگاه، عامل تخریب بدخواهان PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 03 ارديبهشت 1396 ساعت 03:50

در پی انتشار خبرهایی مجعول و برخاسته از تخیلات نویسنده در برخی رسانه‌ها علیه دانشگاه آزاد اسلامی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان آموزش عالی کشور نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

توسعه علمی، پیش درآمد توسعه در دیگر عرصه‌های کشور است و رشد دانش آموختگان تحصیلات عالی می‌تواند سنگ بنای توسعه و تحقق اهداف اسناد بالادستی کشور باشد. توسعه تحصیلات تکمیلی نیز از دیگر شاخص‌هایی است که تحقق توسعه علمی را میسر می‌کند. دانشگاه آزاد اسلامی در این رهگذر ایستگاه‌های متعددی را تاسیس کرده است تا رسیدن به چشم انداز ایران 1404 را هموارتر کند. با این حال برخی جریان‌ها تحقق اهداف اسناد بالادستی کشور را قربانی رسیدن به اهداف سیاسی و جناحی خود می‌کنند و با نادیده گرفتن آمار، ارقام و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی بر سنگ تخریب در رسانه‌ها می‌کوبند.

ادامه مطلب...
 
با حکم دکتر ولایتی؛ دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 04 ارديبهشت 1396 ساعت 03:27

دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، دکتر علی محمد نوریان را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن حکم دکتر ولایتی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای علی محمد نوریان

با عنایت به مصوبه جلسه فوق‌العاده هیئت امنا مورخ 96/2/3، حضرتعالی به عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می‌شوید تا ان شاءالله بر اساس مصالح عالیه جمهوری اسلامی ایران و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) در جهت اعتلای علم و فرهنگ این مرز و بوم و ساماندهی امور این دانشگاه، نهایت کوشش را مبذول فرمایید                                     

                                                             علی اکبر ولایتی

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر علی‌محمد نوریان اسفند سال ۱۳۹۳ با نظر اعضای هیئت موسس دانشگاه آزاد به عنوان دبیر این هیئت انتخاب شده بود.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 04 ارديبهشت 1396 ساعت 03:30
 
نصب نخستين جایگاه روشنایی و شارژ موبایل هوشمند خورشیدی در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 30 فروردين 1396 ساعت 10:46

نخستين جایگاه روشنایی و شارژ موبایل هوشمند خورشیدی در واحد بجنورد نصب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در واحد بجنورد نخستين جایگاه روشنایی و شارژ موبایل هوشمند خورشیدی در مقابل ساختمان اداري واحد بجنورد نصب شد.

جایگاه روشنایی و شارژ موبایل هوشمند، شامل یک پنل خورشیدی ۸۰ واتی بهمراه یک شارژ کنترلر ۱۰ آمپری بمنظور کنترل جریان شارژ و دشارژ باتری و یک باتری با ظرفیت ۶۵ آمپرساعت بوده که در یک پایه و باکس استیل جانمایی شده است.

 

بر روی بدنه این جایگاه ۴ پورت usb قرار دارد که دانشجویان می توانند با استفاده از اين پورت ها گوشی همراه یا تبلت خود را شارژ كنند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL