دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
کتاب عضو هیات علمی واحد بجنورد منتخب سيزدهمين دوره كتاب سال استان خراسان رضوي شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 06:20

 

کتاب «عوامل سیاسی حضور امام رضا (ع) در خراسان » تالیف عضو هیات علمی گروه تاريخ واحد بجنورد به عنوان اثر برگزیده سيزدهمين دوره كتاب سال استان خراسان رضوي معرفي شد.

 

در سیزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی از چهار هزار کتاب که طی سال جاری در این استان چاپ شد، یک هزار و ٢٣٠ جلد کتاب با بررسی داوران به مرحله نهایی راه یافت که پس از سه مرحله ارزیابی، ١١ کتاب به عنوان کتاب سال خراسان رضوی انتخاب شد.

در اين مراسم از دكتر امير اكبري عضو هيات علمي تمام وقت گروه تاريخ دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد به عنوان مولف كتاب "عوامل سیاسی حضور امام رضا (ع) در خراسان" تقدير شد.

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 04:33
ادامه مطلب...
 
بخشنامه دستورالعمل ساماندهی و توسعه مراکز نوآوری و رویدادهای کارآفرینی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 10:36
بخشنامه دستورالعمل ساماندهی و توسعه مراکز نوآوری و رویدادهای کارآفرینی توسط دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه‌آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این بخشنامه آمده است:

با توجه به مصوبه جلسه 659 شواری عالی امنیت ملی درباره تشکیل کارگروه ساماندهی مراکز نوآوری و رویدادهای کارآفرینی در کشور، بدین وسیله دستورالعمل ساماندهی و توسعه مراکز نوآوری و رویدادهای کارآفرینی به همراه مستندات مربوط به واحدها ارسال می شود.

بنابراین هرگونه فراخوان و اعزام تیم ها و شرکت های استارتاپی به رویدادها و فستیوال های کارآفرینی و نوآوری خارجی، باید با هماهنگی کارگروه یاد شده انجام شود.

 
حجت‌الاسلام دهنوي: آسايش و آرامش دو عامل مهم تقويت بنيان خانواده PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 16 دی 1396 ساعت 06:00

حجت‌الاسلام دهنوي گفت: در زندگي مشترك آسایش شرط لازم آرامش است اما شرط کافی نيست، آسایش یعنی توجه هر یک از زوجين به مسائل مادی و رفع آن‌ها است، اما آرامش توجه کردن همسران به مسائل عاطفی یکدیگر است که در درجه والاتر از آسایش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهنوي در همايش تقويت بنيان خانواده كه به همت معاونت دانشجويي فرهنگي و كانون هلال‌احمر دانشجويي واحد بجنورد برگزار شد اظهار كرد: «آنچه امروزه، انديشمندان علم روانشناسی در دنياي غرب به‌عنوان مهارت‌های عشق‌ورزی و ایجاد محبت بین زوجین مطرح می‌کنند توسط نبي اكرم(ص) و ائمه معصومين(ع) در 14 قرن پيش به‌طور كامل بيان شده است.

ادامه مطلب...
 
رئيس واحد بجنورد عنوان كرد/ کاهش مشکلات دانشجویان مهمترین اولویت دانشگاه است+گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت 11:56

رئيس واحد بجنورد گفت: تكريم، توجه به حفظ آرامش روحی و جسمی و تلاش در راستاي کاهش مشكلات معيشتي و دغدغه‌های دانشجويي و رضايتمندي از امكانات دانشگاهي مهمترين اولويت هر دانشگاهي است.

به گزارش خبرگزاري‌‌ آنا دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در  بازديد از خوابگاه دانشجويان دختر واحد با توجه به اهميت خوابگاه‌ها به عنوان خانه دوم دانشجويان در دوران دانشجويي گفت: «تكريم، توجه به حفظ آرامش روحی و جسمی و تلاش در راستاي کاهش مشكلات معيشتي و دغدغه‌های دانشجويي و رضايتمندي از امكانات دانشگاهي از مهمترين مسائل هر دانشگاهي است و هدف مسئولان به طور قطع کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان است.»

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 06:27
ادامه مطلب...
 
برگزاري جلسه هم‌اندیشی ستاد شاهد و ايثارگر در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 17 دی 1396 ساعت 07:59

با حضور هيات رئيسه واحد بجنورد و مسئولان سازمان بنياد شهيد استان خراسان شمالي جلسه هم‌اندیشی ستاد شاهد و ايثارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا، به‌منظور بررسی وضعیت تحصیلی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر‌ دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد با حضور مسئولان سازمان بنياد شهيد استان خراسان شمالي و هيات رئيسه اين واحد دانشگاهي جلسه هم‌اندیشی ستاد شاهد و ايثارگر برگزار شد.

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 17 دی 1396 ساعت 08:04
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL