دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر نوریان به مناسبت روز ارتباطات: پیام تبریک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به روابط عمومی / تأکید بر رویکرد ارتباطی هوشمند و یکپارچه در دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 ساعت 04:30

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با صدور پیامی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر رویکرد ارتباطی هوشمند و یکپارچه در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام آمده است

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
جودوكاران واحد بجنورد و آموزشكده سما راهي مسابقات جهاني دانشجويان مي شوند PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت 07:08

دو تن از دانشجويان رشته تربيت بدني واحد بجنورد و آموزشكده سما جواز حضور در مسابقات جهاني جودو دانشجويي را كسب كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا احمدجفاكش مقدم دانشجوي رشته تربيت بدني واحد بجنورد در وزن 60 كيلوگرم و محمد خسروي دانشجوي آموزشكده سما بجنورد در وزن 100 كيلوگرم موفق به كسب مقام قهرماني و دريافت سهميه جهت حضور در مسابقات جهاني دانشجويان شدند.

 

 

ادامه مطلب...
 
دعوت دکتر نوریان از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری / تبدیل مراکز سما به مراکز مهارت‌آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت 05:26

دویست و هفتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر علی محمد نوریان و با حضور اعضا در سازمان مرکزی دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ابتدای این جلسه دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت ولیعصر (عج) را به منتظران ظهور حضرتش به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

دکتر نوریان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درخصوص لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، از جامعه و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد با شور و شعور در این عرصه حساس حضور بهم رسانند.

ادامه مطلب...
 
برگزاري نشست هم انديشي"جايگاه و اهميت شركت در انتخابات" در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت 10:24

 

نشست هم انديشي اعضاي هيات علمي با عنوان "جايگاه و اهميت شركت در انتخابات" در واحد بجنورد برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا اساتيد و اعضاء هيئت علمي واحد در نشست صميمي با رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي ضمن تبيين اهميت و ضرورت شركت در انتخابات نقطه نظرات خود را در خصوص تآثير و پيامدهاي ارزشمند داخلي و بين المللي حضور گسترده مردم در سرنوشت سياسي مورد بحث و بررسي قرار دادند.

 

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت 10:38
ادامه مطلب...
 
برگزاري كارگاه بررسی اثرات ضدباکتریایی عصاره ها و اسانس های گیاهان دارویی در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت 10:38

 

به همت گروه رشته شيمي كارگاه "بررسی اثرات ضدباکتریایی عصاره ها و اسانس های گیاهان دارویی" با حضور اساتيد هيات علمي و دانشجويان گروه شيمي در واحد بجنورد برگزار شد.

 

دكتر سيدمهدي سعادتي مدير گروه رشته شيمي در گفت و گوباخبرنگار خبرگزاري آنا با اشاره به اهداف برگزاري كارگاه گفت: هدف از برگزاري اين کارگاه، آشنایی دانشجويان تحصيلات تكميلي گروه شيمي با کشتهای میکروبی و بررسی اثرات آنتی میکروبی اسانسها و عصاره های گیاهان دارویی است.

مديرگروه شيمي خاطرنشان كرد: یکی از چالشهای بزرگ در قرن 21 بیماریهای عفونی است و به تبع آن تولید آنتی بیوتیکهای جدید روز بروز افزایش می یابدو در عین حال افزایش مقاومت باکتریایی به آنتی بیوتیکها درمان بیماریهای عفونی را با مشکل مواجه کرده است. به همین علت محققان به سمت جایگزین های گیاهی روی آورده اند که علاوه بر دارا بودن اثرات ضد باکتریایی فاقد عوارض ناشی از مصرف داروهای شیمیایی هستند.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت 10:44
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL