دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر ولایتی در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: توسعه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی برمبنای آمایش سرزمینی/ قاعده مند کردن جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی/تعطیلی واحدهای زیان ده پاک کردن صورت مسئله است PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 03 خرداد 1396 ساعت 03:53

دکتر علی اکبر ولایتی در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و پنجمین جشنواره فرهیختگان، خواستار تهیه برنامه ای عملی و قاعده مند برای جذب نخبگان کشور شد و هدف از آن را جلوگیری از خالی شدن کشور از نخبگان و کادرسازی برای آینده پژوهشی و آموزشی کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ، از حضور تمام افرادی که در شکل دهی و توسعه کارکرد دانشگاه نقش داشته اند قدردانی کرد.

ادامه مطلب...
 
دکتر نوریان در پنجمین جشنواره فرهیختگان مطرح کرد: استراتژی مدیریت جدید دانشگاه/تخصیص بورس تحصیلی به افراد شاخص علمی و فاقد تمکن مالی/ بودجه پژوهشی دانشگاه به 1000 میلیارد تومان رسید/راه اندازی و گسترش قطبهای علمی و گروههای تحقیقاتی مأموریت گرا PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 03 خرداد 1396 ساعت 03:48

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه و پنجمین جشنواره فرهیختگان ضمن تشریح 9 استراتژی مدیریت جدید دانشگاه، تاکید کرد: شناسایی و جذب نخبگان، حمایت مادی و معنوی از آنان، تخصیص بورس تحصیلی به افراد شاخص علمی و فاقد تمکن مالی، توسعه مراکز تحقیقاتی و علمی و آماده سازی زیرساخت ها و ابزارهای مورد نیاز جهت فعالیتهای علمی و پژوهشی، استراتژی های اصلی دوره مدیریت جدید دانشگاه هستند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی محمد نوریان گفت: خداوند را شاکرم که فرصتی به بنده عطا فرمود تا در میان جامعه و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، سالهای خدمت خود را در مسیر پیشرفت علم سپری کنم. از آقای دکتر ولایتی نیز تشکر می کنم که فرصت این خدمت را برای بنده فراهم کرد.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 03 خرداد 1396 ساعت 03:57
ادامه مطلب...
 
دانش آموخته واحد بجنورد عضو شورای اسلامی شهر بجنورد شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 01 خرداد 1396 ساعت 09:06

مصطفي دليريان به عضويت پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا مصطفي دليريان دانش آموخته رشته تربيت بدني واحد بجنورد با جلب آرای مردمي به عنوان يكي از اعضاي منتخب شورای اسلامی شهر بجنورد انتخاب شد.

دلیریان در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال طلای گراند اسلم تایوان و طلای بازیهای هنرهای رزمی در کره جنوبی شده بود كه کسب این دو مدال باعث شد وی برای دومین بار به عنوان بهترین کوراش کار جهان انتخاب شود

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
دکتر ولایتی در جمع خبرنگاران خبر داد: جذب و بورس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96/دکتر نوریان کارهای دانشگاه را سامان‌ داد/ اقتصاد دانش‌بنیان نیاز به ایجاد تنوع در آموزش عالی و بالا بردن کیفیت آموزش دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 03 خرداد 1396 ساعت 03:43

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از جذب و بورس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم سی‌وپنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و پنجمین جشنواره فرهیختگان در جمع خبرنگاران گفت: ‌دانشگاه آزاد اسلامی یک پدیده جدید در تاریخ آموزش عالی کشور و حتی در منطقه و جهان است. دانشگاهی که با یک حرکت انقلابی در زمان امام خمینی (ره) آغاز شد و با سرعت پیش رفت و زمینه آموزش عالی را در سراسر کشور گسترش داد تا اینکه به خودکفایی در بسترسازی آموزش عالی کشور رسید.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 03 خرداد 1396 ساعت 03:59
ادامه مطلب...
 
پخش پیام ویدئویی دکتر نوریان در مراسم افتتاحیه کنفرانس آسایهل 2017 دکتر نوریان: کشورهای جهان با به کار گیری منابع انسانی و توانایی های آموزش عالی خود می توانند در مسیر توسعه پایدار قرار گیرند PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 01 خرداد 1396 ساعت 07:01

شصت و یکمین اجلاس سالیانه و کنفرانس اتحادیه موسسات آموزش عالی و دانشگاه های جنوب شرق آسیا (آسایهل) 2017 با پخش پیام ویدئویی دکتر علی محمد نوریان رییس انجمن دانشگاه های جنوب شرق آسیا(آسایهل)، در دانشگاه حسن ­الدین ماکاسار کشور اندونزی آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن بین المللی موسسات جنوب شرق آسیا به عنوان یک سازمان غیر دولتی در سال 1956 با هدف توسعه آموزش عالی و افزایش کیفیت آموزشی در کشور تایلند در منطقه جنوب شرق آسیا تاسیس شد، این انجمن در حال حاضر با داشتن 210 عضو از 35 کشور ایران، مالزی، اندونزی،تایلند،استرالیا، ویتنام، برونئی،سنگاپور، فیلیپین، کامبوج، هنگ کنگ، هندوستان، ژاپن، میانمار،سریلانکا،تایوان، تیمور شرقی، لهستان، بلژیک، کانادا، فرانسه، انگلستان، نیوزیلند،سوئد، آمریکا و ... به عنوان یکی از بزرگترین انجمن­ های دانشگاهی در سطح بین ­المللی مطرح است.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL