دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر حسین زاده لطفی خبر داد آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آینده PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 06:50

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد1396 دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آخر خرداد ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر حسین زاده لطفی با اشاره به آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کلیه داوطلبانی که براساس کارنامه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، می توانند در صورت تمایل از هفته آخر خرداد ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی تاکید کرد. این انتخاب رشته با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا و از طریق سامانه مذکور انجام می‌‌شود.

شایان ذکر است، زمان دقیق و جزئیات بیشتر انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام می شود.

 

 
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد بجنورد/ پذيرش دانشجو در 28 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 06:08

معاون آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از پذيرش دانشجو در 28 رشته گرايش مقطع كارشناسي ارشد در اين واحد دانشگاهي خبرداد.

دکتر محمدرضا حسين زاده معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: « با توجه به آغاز انتخاب رشته كارشناسي ارشد سال96 ، داوطلبان مي توانند  با توجه به علاقمندي خود به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی 21 لغايت 25 خردادماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.org مراجعه و براي انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامي با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به طور مجزا و از طریق این دانشگاه اقدام كنند.»

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 06:21
ادامه مطلب...
 
دکتر نوریان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری به صورت استانی/ توجه به شاخص های منطق، عقلانیت، آینده‌نگری و قانون‌مداری در برنامه‌ریزی امور دانشگاه PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 04:48

دویست و دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر علی محمد نوریان و با حضور اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نوریان در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت فضائل و مواهب ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی برای کنترل بر نفس است، اگر کسی بخواهد از لحاظ معنوى رشد و پرورش یابد و به طهارت روح و کمال مطلوب برسد، باید هواى نفس خود را مهار کند .

دکتر نوریان در ادامه به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد از فضیلت های این ماه بهره برده و در تزکیه نفس و در تقویت ابعاد معنوی و انسانی وجود خود بکوشند.

ادامه مطلب...
 
جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه دوره‌های دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 04:51

ادامه مطلب...
 
طی حکمی توسط دکتر نوریان صورت گرفت؛ انتصاب عضو حقوقی کمیسیون معاملات سازمان مرکزی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 05:42

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سید حسین طباطبایی اصل را بعنوان عضو حقوقی کمیسیون معاملات سازمان مرکزی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای سید حسین طباطبایی اصل

نظر به تعهد و تجربه جنابعالی و در اجرای تبصره 1 ماده 2 آیین نامه معاملات دانشگاه، به موجب این حکم به مدت دو سال بعنوان عضو حقوقی کمیسیون معاملات سازمان مرکزی دانشگاه منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت اهداف عالیه دانشگاه، موفق باشید و همکاری لازم را بعمل آورید.

علی محمد نوریان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی»

 
<< ابتدا < قبلی 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL