دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
بازديد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي از حوزه هاي امتحانات پايان ترم PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 09:14

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 03:38
ادامه مطلب...
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مطرح کرد: جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 04:22

دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به ارائه توضیحاتی درخصوص نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در این استان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر شمس با بیان اینکه طبق مصوبه جلسه هماهنگی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده است مصاحبه های دکتری به صورت استانی برگزار شود،گفت: در پذیرش دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 50درصد نمره به آزمون کتبی و 50درصد به مصاحبه اختصاص داده شده است که از این 50درصد، 30درصد متعلق به مستندات و 20درصد مربوط به مصاحبه علمی است.

 

ادامه مطلب...
 
توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی: سرفصل های بازنگری شده 24 رشته دانشگاه آزاد اسلامی درمقاطع تحصیلات تکمیلی ابلاغ شد / سرفصل های جدید از نیمسال اول سال تحصیلی 97-1396 لازم الاجراست PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 03:33

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه هایی، سرفصل های بازنگری شده 24 رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی را اعلام کرد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سرفصل های بازنگری شده طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت بهره برداری در سایت مرکز برنامه ریزی درسی به آدرس www.sep.iau.ir قرار داده شده است.

نکته قابل توجه این است که اجرای این سرفصل ها از نیمسال اول سال تحصیلی 97-1396 برای دانشجویان ورودی سال 1396 و بعد از آن لازم الاجراست.

ادامه مطلب...
 
با حضور اعضاء هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد اجرای طرح منطقه ای دانشگاه بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی/گسترش فعالیت های برون مرزی با اولویت کشورهای همسایه PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 04:17

با حضور اعضاء هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طرح منطقه بندی دانشگاه براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نوزدهمین جلسه فوق العاده هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه 24 خردادماه به ریاست دکتر ولایتی و با حضور اعضای هیأت امناء و همچنین دکتر نوریان سرپرست دانشگاه برگزار شد .

در ابتدای این جلسه دکتر ولایتی با اشاره به ضرورت توجه به اسناد بالادستی و برنامه ریزی دقیق به منظور دستیابی به جایگاه دقیق علمی به ویژه در زمینه هایی که به تصویب رسیده است ، در خصوص دستورات جلسه از جمله طرح منطقه¬ای نمودن دانشگاه و اصلاح و تکمیل ساختار آن در جهت تمرکز زدائی و چابک سازی، تعیین تکلیف دفاتر خارج از کشور و برخی از امور اقتصادی از جمله ساماندهی شورای اقتصاد دانش بنیان مطالبی را ارائه نمود.

ادامه مطلب...
 
با صدور حکمی از سوی دکتر نوریان؛ معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 07:46

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر علیرضا رهایی را به عنوان آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ‌در متن حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای دکتر علیرضا رهایی

با اهدا سلام و تحیات

نظر به اهمیت حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی در برنامه های راهبردی دانشگاه و با عنایت به سوابق ارزنده علمی،آموزشی، پزوهشی و مدیریت دانشگاهی شما، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت "معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی " دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می نمایم.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL