دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
مراحل پرداخت الکترونیکی هزینه ارزشیابی مدارک از طریق آموزشیار PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 11 شهریور 1400 ساعت 05:15

 لطفا مراحل را بر اساس دستورالعمل فایل پیوست انجام دهید . 

راهنمای پرداخت هزینه ارزشیابی مدارک

 

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 11 شهریور 1400 ساعت 05:32
 
پيام تبريك رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت آغاز هفته بسيج PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 29 آبان 1400 ساعت 06:23

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت. در متن پیام آمده است:

 

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. "امام خمینی (ره)

بسمه تعالي

بسیج معنای الگوی وحدت ملی و هفته بسیج، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی از سوی معمار کبیر انقلاب(ره) و فرصت مناسبی است برای پاسداشت رشادت های بی بدیل حماسه سازانی که در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی، نقشی ویژه ایفا کردند.

اقتدار و همت بسیجیان عزیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی که سرافرازانه از میهن اسلامی در برابر متجاوزان دفاع کرده و با تداوم این مسیر ، انقلاب را از گزند بدخواهان در امان نگه داشته اند بر کسی پوشیده نیست.

 بسیج اساتید و دانشجویان بسیجی نماد اخلاص و تداعی گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایت مداری، شکوه جهاد و خدمت رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت و سمبل مقاومت در برابر ظلم است؛ در واقع امروز بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه یک تفکر و منش است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص دانشگاهی اعم از اساتید محترم، کارمندان بزرگوار و دانشجویان فهیم تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از ارزش های اسلامی انقلابی موفق و موید باشید .

 

 
دکتر طه هاشمی خبر داد: آغاز ثبت درخواست های میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت 12:04

دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت درخواست های میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از 15 آذر ماه خبر داد.

دکتر طه هاشمی در گفتگو با خبرنگار مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 از پانزدهم آذرماه لغایت سی ام آذر از طریق سایت اینترنتی معاونت دانشجویی و فرهنگی به آدرس اینترنتی www.stu.iau.ir صورت می گیرد

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 04:24
ادامه مطلب...
 
بيانيه مشترك دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري ، بسيج اساتيد و تشكل هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي در خصوص سالروز ارتحال حضرت امام ( رضوان ا...) و قيام 15 خرداد PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 14 خرداد 1394 ساعت 07:05

امام خميني (ره):

قيام پانزده خرداد ، اسطوره قدرت ستم شاهي را در هم شكست و افسون ها را باطل كرد .

عاشورا ، روز عزاي عمومي ملت مظلوم و پانزده خرداد ، روز تاريخي بزرگداشت ارزش هاي انساني است .

اعتراضهاي در هم كوبنده امام خميني (ره) در ايام قبل از 15 خرداد 1342 براي روشنگري توطئه « انقلاب سفيد » كه عاملي براي تضعيف استقلال سياسي ، فرهنگي و اقتصادي ايران بود اتحاد ملت بزرگ ايران بر عليه شاه وطن فروش را در پي داشت. تا اينكه دستگيري امام در 15 خرداد 42 ، سرآغاز نهضت عاشورايي ملت شد و اين مبارز  پي گير و مقاومت خستگي ناپذير از سال 42 تا 57 به انقلابي اسلامي منجر شد. اين انقلاب ، ريشه در قيام خونين پانزده خرداد

ادامه مطلب...
 
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛ تجلیل از افتخارآفرینان و مدال آوران روباتیک واحدهای قزوین و ایلخچی / اجرای14 طرح صنعتی در زمینه روباتیک در دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 06:13

 مدال آوران و اعضای تیم روبوکاپ واحدهای قزوین و ایلخچی در دیدار صمیمی با دکتر میرزاده ضمن تشکر از حمایت های مادی و معنوی ایشان در ارائه تسهیلات به نخبگان وتوجه به صنعتی شدن دانش روباتیک در کشور، نقطه نظرات و مطالبات خود را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، چندی پیش بزرگترین و معتبرترین رقابت روباتیک جهان در لایپزیک آلمان برگزار شد که حاصل آن کسب 6 مقام برای تیمMRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و یک مقام سوم برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی بود و تیمMRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات برگزیده شد.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 07:14
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL