دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 01 مهر 1396 ساعت 12:00

دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام دکتر رهبر آمده است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس خوانش دوباره همه مجاهداتها و رشادتهای مردان و زنان غیوری است که با اراده ای سترگ علیه تجاوز و تعدی به میهن اسلامی به مقابله ایستادند.رادمردی و پایمردی بی مثال رزمندگان اسلام حکایت غرور، افتخار و رسیدن به اوج قله های استقلال و استکبارستیزی است که در سایه رهنمودهای پدرانه امام خمینی (ره)، حفظ کیان ایران اسلامی برابر زورگویان و ستمگران را رقم زد.

ادامه مطلب...
 
پيام تسليت رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت ارتحال عالم رباني آیت الله معصومی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 10:39

دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در پيامي درگذشت آیت الله معصومی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی را تسلیت گفت.

در اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن ارحيم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم انديشمند و اسوه تقوی حضرت آيت الله معصومی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی موجب تأسف و تألم گردید.
به راستی ايشان علاوه بر نقش مؤثر در تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) در تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد تربت حيدريه و سپس مسئوليت دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي خراسان در جهت رشد و شكوفايي دانشجويان عزيز دانشگاه و وحدت حوزه و دانشگاه منشاء خير و بركت بودند و
فقیهی بودند که با تمام خلوص از ابتدای نهضت اسلامی، از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) پشتیبانی کرد و همواره در حمایت عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب ، لحظه‌ای دریغ نکرد و عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف ايران علي الخصوص مردم متدين و انقلابي استان خراسان رضوي سپری نمود.

اينجانب اين ضايعه اسفناك را به پیشگاه مقدس امام زمان (ارواحنا فداه)، مراجع عظام و علمای اعلام ، حوزه‌های علمیه و اعضای مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان خراسان رضوي و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان براي آن فقيد سعيد، علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت مي نمايم.

                                                                     دكتر علي فيروزنيا

                                                                    رئيس واحد بجنورد و

                                                        دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

 
از سوی دکتر رهبر صورت گرفت؛ ابلاغ شیوه‌نامه دوره دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 07:59

شیوه‌نامه دوره دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه آغاز سال تحصیلی و با هدف ارتقای کیفیت در دوره های آموزش عالی، از سوی دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از تدوین شیوه‌نامه مذکور که در 32 ماده و 33 تبصره پس از تصویب در هیات رئیسه دانشگاه، ابلاغ شد، تعیین چارچوبی برای اجرای صحیح دوره دکتری تخصصی در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

در این شیوه نامه آمده است: شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همسو با متولیان و برنامه‌ریزان حوزه آموزش عالی کشور بازنگری آیین‌نامه ها، ضوابط و مقررات آموزشی را در صدر اولویت های کاری خود قرار داده است.

ادامه مطلب...
 
مدال رنگین طلا رهاورد کشتی‌گیر سمايي بجنورد در رقابت هاي بین‌المللی مدويد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 10:24

حمید الهیان دانشجوي رشته تربيت بدني آموزشكده سما بجنورد و نماینده شایسته خراسان شمالی در رقابت‌های بین‌المللی مدوید صاحب گردن‌آویز طلای شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري انا حميد الهيان دانشجوي رشته تربيت بدني آموزشكده سما بجنورد و نماینده شایسته خراسان شمالی و عضو تيم ملي كشتي پهلواني با غلبه بر چهار حریف خود در سکوی قهرماني رقابت‌های بین‌المللی مدوید ایستاد.

الهيان در وزن ۷۰ کیلوگرم با ضربه‌فنی داغداساریان از  كشور ارمنستان را مغلوب و در دور دوم نیکیتا لوپوهوف از استونی را با ضربه‌فنی شکست داد و سپس با شکست سرهت ارسلان از ترکیه در مرحله نیمه‌نهایی، به دیدار فینال راه یافت.

 

 

 

ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري ثبت نام دانشجويان ورودي 96 PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 10:02

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL