دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
با حضور جمعی از مسئولان انجام شد/ معرفی نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات‌های نظارت بر تشکل‌های خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 23 مهر 1396 ساعت 09:07

با حكمي از سوي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، نماينده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در هيات هاي نظارت بر تشكل هاي دانشگاهيان استان خراسان شمالي منصوب و فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاري آنا از واحد بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمين حسين يوسفي فر رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي در مراسم تكريم و معارفه نماينده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در هيات هاي نظارت بر تشكل هاي دانشگاهيان استان خراسان شمالي گفت: «در نظام اسلامي هر فردي كه به عنوان مسئول انجام وظيفه مي كند بايد علاوه بر پاسخگويي خادم نيز باشند.»

 

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 23 مهر 1396 ساعت 11:39
ادامه مطلب...
 
انتصاب مجدد دكتر حسيني معصوم به عنوان سرپرست معاونت اداري و مالي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 09:57

 

دکتر محمدرضا حسینی معصوم در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، به سمت سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی این واحد دانشگاهی منصوب شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حکم دکتر علی فیروزنیا آمده است:

جناب آقاي دكتر محمدرضا حسيني معصوم

با سلام و احترام

به موجب اين حكم به مدت يكسال به عنوان سرپرست حوزه معاونت اداري و مالي واحد بجنورد منصوب مي شويدواميد است در جهت اهداف متعالي دانگاه آزاد اسلامي موفق باشيد.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 10:01
ادامه مطلب...
 
رئیس اداره بازرسي دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 07:03

رئيس اداره بازرسي استان خراسان شمالي با حكمي از سوی محمد عبداله خانی رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، رئيس اداره بازرسي استان خراسان شمالي منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری آنا در حكمي با امضای محمد عبدالله خانی رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی رسیده خطاب به احمد متقي راد آمده است: نظر به تخصص و تجارب جنابعالی در امور دانشگاه به سمت رئيس اداره بازرسي استان خراسان شمالي منصوب می‌شوید.

 

ادامه مطلب...
 
پذيرش دانشجو در مرحله تكميل ظرفيت دكتري تخصصي و كارشناسي ارشد واحد بجنورد در 28 رشته/گرايش PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 07:22

معاون آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از پذيرش دانشجو در مرحله تكميل ظرفيت دكتري تخصصي و كارشناسي ارشد در 28 رشته گرايش در اين واحد دانشگاهي خبرداد.

 

دکتر محمدرضا حسين زاده معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: « با توجه به آغاز ثبت نام تكميل ظرفيت انتخاب رشته كارشناسي ارشد سال96 ، كليه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون كارشناسي ارشد 96 که مطابق کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند متناسب با کد رشته امتحانی که درآن شركت كرده اند با مراجعه به سامانه اين مركز به نشاني www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته/ محل اين واحد دانشگاهي در 28 رشته / گرايش خود اقدام كنند.»

ادامه مطلب...
 
آغازثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون های دکتری تخصصی وکارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 11 مهر 1396 ساعت 10:47

ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی96 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 10 امروز سه شنبه 11 مهر ماه آغاز شد و تا ساعت24 روز جمعه 14مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی 1396 شرکت کرده، دعوت به مصاحبه شده و در جلسه مصاحبه حاضر بوده اند می توانند واحدهای دانشگاهی مجری رشته گرایشی را که در مصاحبه آن شرکت کرده اند در استان محل انجام فرآیند مصاحبه انتخاب کنند .

داوطلبان برای این منظور می توانند از راهنمای موجود در سامانه به منظور اطلاع از رشته / محل هایی که مجاز به انتخاب آنها هستند، بهره برداری کنند . داوطلبان در این مرحله از تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب حداکثر 20 رشته / محل از میان 1378 رشته / محل ارائه شده خواهند بود.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL