دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
یادداشت صالح اسکندری به بهانه سالروز حکم رهبر معظم انقلاب برای دکتر ولایتی؛ انتصاب انقلابی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 01 بهمن 1396 ساعت 08:17

 

سرپرست سازمان چاپ و مسئول امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی نوشت: انتصاب دکتر ولایتی به ریاست هیات‌موسس دانشگاه آزاد اسلامی در 30 دی‌ماه 1395 از سوی رهبر معظم انقلاب که اکنون دقیقا یک‌سال از صدور آن حکم مبارک می‌گذرد؛ نقطه عطفی اساسی در تاریخ این دانشگاه و مهم‌تر از آن، در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صالح اسکندری، سرپرست سازمان چاپ و مسئول امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این یادداشت نوشته است: «در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، نقاط عطف سرنوشت‌ساز بسیاری وجود دارد. برخی از این نقاط عطف، متاثر از شخصیت‌های تاریخ‌سازی است که اعتبار و منزلت امروز ایران اسلامی، مدیون مساعی و مجاهدت ایشان است. اندیشمندان و گرانمایگان، مرزهای محدود زمان را پشت‌سر می‌گذارند و به پشتوانه شأن و منزلت آنهاست که پندآموزی و تجربه‌اندوزی از گذشته، چراغ راه آینده می‌شود.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 01 بهمن 1396 ساعت 08:35
ادامه مطلب...
 
افتخارآفرینی دانشجوی واحد بجنورد در المپیاد علمی دانشجویان پرستاري کشور PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 11:35

 

زينب قنبرپور دانشجوي رشته ترم 8 پرستاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در نخستين المپياد علمي دانشجويان پرستاري كشور حائز رتبه سوم شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا اولین دوره المپیاد علمی دانشجویان گروه‌های پرستاری به همت کمیسیون آموزش و پژوهش شورای مرکزی دانشجویی سازمان نظام پرستاری کشور برگزار شد.

ارتقای سطح علمی دانشجویان پرستاری، هدایت استعدادها در مسیر رشد و شکوفایی، ایجاد حس خودباوری و اعتمادبه‌نفس در دانشجویان، جهت‌دهی به انگیزه‌ی دانشجویان و هدایت تحصیلی آن‌ها، کشف استعدادهای برتر و نهفته دانشجویان درزمینهٔ های علمی، ترغیب دانشجویان به مطالعه رفرنس‌ها و تکست های اصلی پرستاری، ترویج فرهنگ مناسب برای ایجاد رقابت سالم به جهت دستیابی به رتبه‌های برتر، آشنایی بیشتر دانشجویان با شوراهای دانشجویی  و سازمان نظام پرستاری و دستیابی به اطلاعات عینی و واقعی از سطح علمی و کیفیت آموزشی دانشگاه‌ها و تحلیل اطلاعات به‌منظور شناخت عوامل مؤثر در کیفیت آموزش ازجمله اهداف برگزاری این المپیاد بود

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 11:40
ادامه مطلب...
 
رئيس بنياد نخبگان استان خراسان شمالي عنوان كرد/ همکاری‌ مشترک براي استفاده از ظرفیت‌هاي علمي- پژوهشي دانشگاه و بنياد نخبگان PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 16 دی 1396 ساعت 11:56

در جلسه مشترك رئيس بنياد نخبگان استان خراسان شمالي با رئيس واحد بجنورد و معاون پژوهش و فناوري اين واحد دانشگاهي سیاست‌های بنياد نخبگان استان براي جذب پژوهشگران و نخبگان استاني تشريح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا، دکتر مهدي قاسمي فرد رئیس بنياد نخبگان خراسان شمالي در جلسه‌ای كه با حضور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي، معاون پژوهش و فناوري واحد بجنورد، معاون آموزش و تحصيلات تكميلي و رئيس باشگاه پژوهشگران اين واحد دانشگاهي برگزار شد ضمن تأکید بر ارتباط و تعامل هرچه بيشتر دانشگاه با بنياد نخبگان استان اظهار كرد: «رشد و توسعه‌ی علمی و پژوهشی و همکاری‌های مشترک براي استفاده از ظرفیت‌هاي علمي- پژوهشي دانشگاه و بنياد نخبگان از اهداف مهم برگزاري اين نشست‌ها است.»

ادامه مطلب...
 
رئیس واحد بجنورد در گفت‌وگو با آنا: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به یک ناحیه تبدیل می‌شود PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 06:15

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی کاهش بروکراسی را از نتایج اجرای طرح ناحیه‌‌بندی واحدهای دانشگاه دانست و گفت: در استان متبوع به این نتیجه رسیدیم که واحدهای استان را در یک ناحیه در نظر بگیریم.

علی فیروزنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «طرح ناحیه‌بندی اگر به صورت سنجیده، حساب شده و با دقت اجرا شود می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها و بروکراسی موجود شود؛ البته طبیعتاً در اجرای آن باید عوارض جغرافیایی، سیاسی و اجتماعی را در نظر گرفت و رقابت‌هایی که بعضاً در واحدهاست، باید مدیریت شود و یا اینکه مسئول هماهنگی یک ناحیه در کدام واحد مستقر شود، اینها مواردی است که باید پس از اجرای آزمایشی آن در استان‌های هدف مشخص شود.

ادامه مطلب...
 
حضور پرشور دانشگاهيان واحد بجنورد در راهپيمايي 13 دي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 12:05

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 16 دی 1396 ساعت 06:17
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL